centrums اسلامی اصفهان انقلاب انتخابات

centrums: اسلامی اصفهان انقلاب انتخابات طباطبایی طباطبایی نژاد همایش روز ملی شوراها در نجف آباد

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مطمئنم حقم را از این آقا می‌گیرم! / جباری

هافبک استقلال می گوید در عنوان اختلاف با کلوب حق با او است و حقش را از مدیرعامل کلوب می گیرد.

مطمئنم حقم را از این آقا می‌گیرم! / جباری

جباری: مطمئنم حقم را از این آقا می گیرم!

عبارات مهم : پزشکی

هافبک استقلال می گوید در عنوان اختلاف با کلوب حق با او است و حقش را از مدیرعامل کلوب می گیرد.

مجتبی جباری در گفت و گو با ورزش سه، در مورد شکایتش از کلوب استقلال، شرایط بد فوتبال کشور عزیزمان ایران و البته گزینش به عنوان سفیر مبارزه با بیماری سرطان صحبت های جالبی به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:

مطمئنم حقم را از این آقا می‌گیرم! / جباری

موضوع شکایت شما از استقلال به کجا رسید؟

مطمئن هستم حقم را می گیرم، چون مردم و طرفداران تیم استقلال پشت من هستند. تا حالا هیچ دلیلی در مورد اخراج من نگفته اند و من می توانم حقم را از این فرد بگیرم.

فکر می کنی کمیته انضباطی و کمیته تعیین اوضاع حق را به شما می دهد؟

هافبک استقلال می گوید در عنوان اختلاف با کلوب حق با او است و حقش را از مدیرعامل کلوب می گیرد.

از نظر خودم مطمئن هستم حق با من هست. کمیته انضباطی و تعیین اوضاع این حق را به من می دهد چون به طور کامل توضیح دادم چطور از تیم کنار گذاشته شدم و مردها چه مواردی را در قرارداد من نقض کرده اند. اگر شکایت من به نتیجه نرسد واقعا یک ناامیدی بزرگ است جهت فوتبال و بازیکنان جوان که قوانین اجازه می دهد یک مدیر به بدترین شکل با بازیکنان برخورد کند. در این مقطع نقش اتحادیه بازیکنان پررنگ می شود و آنها نیاز به جایی دارند که از آنها حمایت شود و اجازه ندهند حقشان را به آسانی بخورند.

شما فکر می کنید آیا بازیکنان هرگز موفق نمی شوند پول ارزش را از کلوب ها بگیرند؟

واقعا این صحبت شما درست است و در حق خیلی از بازیکنان ظلم می شود. تمام پرسشها فوتبال کشور عزیزمان ایران به واسطه ضعف مدیریتی هست، به واسطه مدیریت غلط این مقدار بدهی به وجود آمده است وگرنه کنار فوتبال خیلی پول است و کلی استعداد که به علت مدیریت غلط هدر می روند.

مطمئنم حقم را از این آقا می‌گیرم! / جباری

شما در صحبت هایتان گفتید کلوب مواردی از قرارداد شما را نقض کرده هست. این موارد چیست؟

یکی از موارد این است که کلوب نمی تواند یک قرارداد را یک طرفه و بدون هیچ دلیلی نقض کند، حتی اگر در قرارداد این بند آمده باشد. یک فرد نمی تواند هروقت دلش خواست پرسشها شخصی را درگیر کار کند و منافع تیم و کلوب را در نظر نگیرد. یک روز به خاطر منافع خودشان تصویر گرفتند و پیگیر پرسشها پزشکی من بودند؛ ولی آنجا که خوشش نیامد به خاطر انتقادهای به حق من در مورد امکانات موجود و در جلسه خصوصی، جلسه ای که حاشیه ای جهت تیم نداشت که چنین برخوردی با من انجام بدهند.

هافبک استقلال می گوید در عنوان اختلاف با کلوب حق با او است و حقش را از مدیرعامل کلوب می گیرد.

آیا در این مدت بازیکنان با شما تماس گرفتند تا از شما حمایت کنند؟

یک تعداد بودند؛ ولی من خواستم اقدامی نکنند و کاری انجام ندهند. دوست نداشتم مشکلی جهت آنها درست شود و موقعیت ارزش به خطر بیفتد. این که بخواهند سوء مدیریت و پرسشها فنی را گردن بازیکن بیندازنند و برایشان مهم نباشد که با آبروی بازیکنان بازی می شود اتفاق خوبی نیست. این ها مسائلی است که به نظر من درست نیست و تا روزی که باشم تلاش می کنم این موارد را اصلاح کنم.

در این حدود 3 ماه که شما از تیم کنار گذاشته شده است اید، آیا کسی از کلوب با شما تماس گرفته است؟

مطمئنم حقم را از این آقا می‌گیرم! / جباری

26 شهریور من را از تیم کنار گذاشتند، 27 شهریور همه مصاحبه مردها و اتفاق هایی که در برنامه 90 افتاد را دیدند، همه دیدند هیچ دلیلی را در مورد کنار گذاشتن من عنوان نکردند و بعد از آن من را کنار گذاشتند. 16 آبان نامه ای در منزل ما آمد که در آن آمده بود جهت آزمون پزشکی به دکتر نوروزی مراجعه کنم و البته بروم کمیته انضباطی باشگاه. به من اعلام شد 23 آبان بروم کمیته انضباطی و در مورد مصاحبه هایم با رسانه ها توضیح بدهم. دو ماه بعد از این که من را کنار گذاشتند این دو نامه را زدند و قبل از آن هیچ سراغی از من نگرفتند. بسیار مطمئن هستم حقم را از این آقا می گیرم و اجازه نمی دهم این بدعت غلط در فوتبال کشور عزیزمان ایران شکل بگیرد.

چطور این قدر مطمئن هستی که حق خود را می گیری؟

فکر نمی کنم به آسانی بتوانند هرکاری که دوست دارند انجام بدهند چون مساله جباری نیست، مساله همه بازیکنانی هستند که ضرر می کنند. ما بازیکن ها این همه در زمین می دویم، فشارهای معنوی و جسمی را تحمل می کنیم و آنوقت یک نفر بتواند به شخصیت شما توهین کند؟ این اتفاق را نباید اجازه بدهیم رخ بدهد.

این که از شما خواسته شد دوباره آزمون پزشکی بدهید برایتان عجیب نیست؟

واقعا چقدر بی نظمی می تواند در یک کلوب وجود داشته باشد؟ بعد از دو ماه که من با استقلال تمرین و جهت این تیم بازی کرده ام دوباره از من بخواهند در آزمون پزشکی شرکت کنم؟ شما با این حرف ها به دکتر نوروزی و ایفمارک توهین می کنید و جواب آزمون های پزشکی آنها را زیر پرسش می برید. با حمایت کامل تماشاگران که واقعا ممنون آنها هستم؛ می گویم چه اتفاق هایی در کلوب استقلال رخ می دهد و این کلوب را به چه صورت اداره می کنند. از من و امثال من در تاریخ کلوب هر لحظه یاد می شود و هواداران به ما لطف دارند؛ ولی این آقا به خاطر پرسشها شخصی به صورت مستقیم به بازیکن این کلوب توهین می کند.

قصد ندارید قراردادتان را منتشر کنید؟

اگر پایش برسد نامه های مردها را منتشر می کنم تا مردم ببینند چه بی قانونی هایی در این کلوب رخ می دهد. مردم و طرفداران تیم استقلال دارند ضرر می کنند. این آقا با این نامه ها قرارداد خودش را زیر پرسش می برد، آقای نوروزی و ایفمارک که از من آزمون پزشکی گرفته اند را زیر پرسش می برد، فقط به خاطر این که خودشان هم نمی دانند چکار دارند می کنند. ماجرا کاملا عیان است و من فکر می کنم اوضاع کلوب استقلال خیلی دلواپس کننده است.

جدیدا به عنوان سفیر مبارزه با بیماری سرطان هم گزینش شده است ای. از این اتفاق چه حسی داری؟

خیلی خوشحالم که سفیر مبارزه و پیشگیری از بیماری سرطان شده است ام و امیدوارم بتوانم کارهای مثبتی را انجام بدهم. مسئولیت سنگینی را احساس می کنم و تلاش می کنم قدم های مثبتی در راه پیشگیری از بیماری سرطان بردارم. عالی ترین راه مبارزه با سرطان آگاهی است که مردم بتوانند از مبتلا شدن به این بیماری پیشگیری کنند.

اطلاع رسانی خیلی نقش مهمی دارد، چراکه باید از نشانه های این بیماری آگاه باشیم و همدیگر را آگاه کنیم. مردم بزرگترین اعتبار دلگرمی من در این راه مهم هستند. آنها می توانند من را خیلی کمک کنند، مخصوصا اینترنت که می تواند ما را در این راه کمک کند. زیاد تلاش می کنم در اینستاگرام فعال باشم به عنوان جایی که بخواهم یکسری اطلاعات را در اختیار مردم بگذارم و خوشحال می شوم هرکسی که می تواند من را کمک کند. انشاالله قدم های خوبی بتوانیم در راه پیشگیری از این بیماری برداریم.

و صحبت پایانی….

با صدای بلند فریاد می زنم ما نیاز داریم اتحادیه داشته باشیم. من دنبال این هستم تا اتحادیه بازیکنان را تاسیس کنم، چون خیلی نگرانم که دیر شود و حق بازیکنان جوان خورده شود. در مورد نوع پرداخت و افرادی که از تیم دیدار می کنند نگرانم دیر شود و جوان ها متضرر شوند. باید پشت هم باشیم، حق مان را بگیریم، نباید بازیکن جهت پولی که جهت آن عرق ریخته است به کلوب مراجعه کند و بعد از 6 سال دست خالی برگردد. امیدوارم مدیران خوب به فوتبال ما بیایند چون پول در فوتبال ما وجود دارد.

واژه های کلیدی: پزشکی | بیماری | فوتبال | استقلال | قرارداد | استقلال | بازیکنان | اتفاق خوب

مطمئنم حقم را از این آقا می‌گیرم! / جباری

مطمئنم حقم را از این آقا می‌گیرم! / جباری

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه